ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام قلبم میلرزه

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام قلبم میلرزه با بالاترین کیفیت+متن آهنگ




دانلود در ادامه مطلب...



تکست آهنگ جدید حامد پهلان به نام قلبم میلرزه :

به تو که فک میکنم قلبم میلرزه

دستایه تو رو میگیرم قلبم میلرزه

تو چشات زل میزنم قلبم میلرزه

دستام میلرزه آره قلبم میلرزه

آخ به تو که فک میکنم قلبم میلرزه

اینجا و اونجا هر کجا قلبم میلرزه

عشقه منی تو به خدا قلبم میلرزه

قلبم میلرزه آره دستام میلرزه

آخ به تو که فک میکنم قلبم میلرزه اینجا و اونجا هر کجا قلبم میلرزه

عشقه منی تو به خدا قلبم میلرزه قلبم میلرزه آره دستام میلرزه

♫♫♫♫♫♫

 متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام قلبم میلرزه

♫♫♫♫♫♫

به تو که فک میکنم قلبم میلرزه دستایه تو رو میگیرم قلبم میلرزه

تو چشات زل میزنم قلبم میلرزه دستام میلرزه آره قلبم میلرزه

آخ به تو که فک میکنم قلبم میلرزه اینجا و اونجا هر کجا قلبم میلرزه

عشقه منی تو به خدا قلبم میلرزه

قلبم میلرزه آره دستام میلرزه

آخ به تو که فک میکنم قلبم میلرزه

اینجا و اونجا هر کجا قلبم میلرزه

عشقه منی تو به خدا قلبم میلرزه

قلبم میلرزه آره دستام میلرزه



دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات  (۱)

دانلود شد
بد نیست خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی