ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید شهرام شبپره به نام سلام

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید شهرام شبپره به نام سلام

دانلود آهنگ جدید شهرام شبپره به نام سلام+متن آهنگ




دانلود در ادامه مطلب...

آهنگ جدید شهرام شب پره بنام سلام

واسه دل نیازه به تو دل ببازه
وجودت میبخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه

با تو جوره حالم خوشمو خوشحالم
وقتی هستی پیشم چه راحته خیالم
اسم تو سلامه قشنگ ترین کلامه
بوسه هات شیرین تر از عین و سین و لامه
عین و سین و لامه
تو دله من نیازه به تو دل ببازه
وجودت میبخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه
دارم میش دیوونه وقتی عاشقونه
می بینم که چشمات با من چه مهربونه
جز تو یارم کسی نیست فریاد رسی نیست
تو قلب عاشقم غیر تو هیچکسی نیست
واسه دل نیازه به تو دل ببازه
وجودت می بخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

متن آهنگ جدید شهرام شب پره به نام سلام

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

با تو جوره حالم خوشمو خوشحالم
وقتی هستی پیشم چه راحته خیالم
اسم تو سلامه قشنگ ترین کلامه
بوسه هات شیرین تر از عین و سین و لامه
عین و سین و لامه

امان از این زمونه که نامهربونه
اومدی شبونه وای چه بی بهونه
دونه دونه دونه گُلای گلخونه
میزنن جوونه تا تو میای به خونه
واسه دل نیازه به تو دل ببازه
وجودت می بخشه به من یه حسه تازه
عشق تو نمازه دلم بهش نیازه
به عشق تو رسیدن گاهی طول و درازه




دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

شهرام شبپره - سلام

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

شهرام شبپره - سلام

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

شهرام شبپره - سلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی