ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام ثانیه ها

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام ثانیه ها

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام ثانیه ها+متن آهنگ




دانلود در ادامه مطلب...

تکست آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها :

ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت منو ببر توی خاطره ها
رسیدن خط پایان بود رسیدم تا شروع تو
من از راه غروبا شب رسیدم تا طلوع تو
سوال اولم دل بود چراغ عشق روشن شد
شکستنم دادی و لبخند جواب آخره من شد
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام ثانیه ها

♫♫♫♫♫♫

من از من پیش میفتم
که این دوریو کم کردم
من از دنیا جلو بودم
رقابت با خودم کردم
چه فرقی میکنه حالا
برنده من بشم یا تو
به تو می بازم این عشقو
به پایان میرسم با تو
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

ماهان بهرام خان - ثانیه ها

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

ماهان بهرام خان - ثانیه ها

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

ماهان بهرام خان - ثانیه ها


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی