ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

ریمیکس بلاگ

مرجع کامل دانلود جدیدترین ریمیکس های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام قلبم

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام قلبم

دانلود آهنگ جدید  جعفر به نام قلبم (دیس سوگند)+متن آهنگ




دانلود در ادامه مطلب...

تکست آهنگ جدید جعفر بنام قلبم


آی جعفر آی جعفر

آی قلبم

دله من هوس سیرابیه شیردون کرده
آی قلبم آی جعفر
الکی مثلا من سیرابی رو دوس داشتم
هوع جعفر هوع جعفر
دله من هوس سیرابیه شیردون کرده
آی قلبم آی جعفر
الکی مثلا من سیرابی رو دوس داشتم
هوع جعفر هوع جعفر
دلم عین خر میتپه هی عر و عر میزنه
به جعفر لگد میزنه عر عر عر

دلم عین خر میتپه هی عر و عر میزنه
به جعفر لگد میزنه عر عر عر

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

متن آهنگ جدید جعفر به نام قلبم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

ای اوی آی
ای اوی آی
هنوز از دست فاطما اعصاب من داغونه وای قلبم وای جعفر
گوسِفندارو میبرم صحرا با ممد وای جعفر وای اِشح
هنوز از دست فاطما اعصاب من داغونه وای قلبم وای جعفر
گوسِفندارو میبرم صحرا با ممد وای جعفر وای اِشح
با من نذار تو سر به سر
چک و کمر مشت و لگد
ترقه ننداز هی جعفر ننداز ننداز جعفر

با من نذار تو سر به سر
چک و کمر مشت و لگد
ترقه ننداز هی جعفر ننداز ننداز جعفر
سوگند برو خونه
جعفر مهربانه
دیستون میکنه
وای وای
برو خونه
سوگند برو خونه
جعفر مهربانه
دیستون میکنه
وای وای
ممد ببر صداتو
کلاغارو جمع کردی اینجا


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

جعفر - قلبم

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

جعفر - قلبم

 

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

جعفر - قلبم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی